මට හැදිච්ච නම්

ඉස්කෝලෙදි පන්තියෙදි බාලදක්‍ෂ වලදි කැම්පස් එකේදි මට නම් හැදුනා. ලියලම බලන්න ඕනෙ කීයක් දැනට නම් හැදිලද කියලා.

දිවුල් – නම දිනුක නිසා 4 වසරෙදි ලගම යාළුවො ටිකක් දැම්මෙ. එච්චර ප්‍රසිද්ද වුනේ නෑ
මන්දයා – බාලදක්‍ෂ වලදි කරපු මන්ද වැඩ නිසා ප්‍රදීප් අයිය දැම්මෙ
ලෙඩා – බාලදක්‍ෂ වලදි තමා දැම්මෙ. මට හරියට මතක නෑග මට නෙමේද මන්ද.
මොඩ් ගොවියා – බාලදක්‍ෂ වලදි මොඩ්ගොවිය සින්දුව කියපු හින්ද.
මොඩා – කියන්න ලේසි නිසා මොඩ් ගොවියා මොඩා වුනා.
ඩිංඩියා – 9 වසරෙදි මගේ කටේ තිබ්බ  වචනයක් නිසා මමම දා ගත්ත එකක්. මොකක්ද කියල අහන්න එපා.
පුස්තකාලෙ  – විද්‍යාව පන්තියට කතන්දර පොතක් ගෙනල්ලා මාට්ටු වෙලා සර් උපහාරයක් විදිහට නම දැම්මෙ.
පිස්සා – ධර්මපාලෙදි මම කරන පිස්සු වැඩ නිසා යාළුවො දාන්න ඇති.
අමතකයි – කැම්පස් රුග් එකේදි මුලින්ම දාපු නම.
බෙලෙක්කයා – මගේ කටහඬ නිසා ප්‍රභාත් අයිය දැම්මෙ.
ටකරමා – බෙලෙක්කයා කියන එක මතක නැති නිසා සමහරු කිව්වා.
බොලොක්කයා – ඉස්සල්ල වගේම තමා.
පෙරේතයා – ටින් ටින්ට මතක නැතුව අහුව නම.
ජස්ටින් ටින් බෙලෙක්ස් – නිකම්ම බෙලෙක්කයා කියන එක කැත නිසා කවුරුහරි දැම්ම
ජස්ටින් – ඉස්සල්ල එක කියවන්න අමාරු නිසා කොට කරල කිව්වා.
ටින් බෙලෙක්ස් – ඉස්සල්ල සීන් එකම තමා
බෙලෙක්ස් – අරකම තමා
බීබෙලෙක්කයා – gmail වල එකවුන්ට් එකක් හදන්න bbelekkaya කියන එක ගානට සමබර හින්ද මම දැම්මෙ.
බෙකී – කැබ්බද කොහෙදෝ කියනව අහල තියෙනවා
මහරජ බාලදක්‍ෂයා – කැම්පස් එකේදි කොහොඹ ගහකින් වැටීම සම්බන්දයෙන්  ගෞරව නාමයක් ලෙස ලැබුන එකක් .
මහරජ – පස්සෙ මෙහෙම පොඩි වුනා.
කඩප්පුලියා – මම ච්න්තිගෙ සින්දු අහන හින්දා දොරයද කොහෙදො කිව්වෙ

තව මට කියන නම් තයනවනම් කියන්න. ඔයගොල්ලො මට කියන්නෙ මොන නමද?

5 Comments (+add yours?)

  1. ආගන්තුකයා
    Jun 02, 2010 @ 14:27:59

    ඇයි මෙලෝ රහක් නැති එකා….

    Reply

  2. nuwandeepa
    Jun 02, 2010 @ 15:50:39

    aththatama honda post ekak. aluth sankalpayak.hebei ubata kiyana thawa nam thiyenawa. prasidda karanna amarui.

    Reply

  3. vpsupun
    Jun 05, 2010 @ 17:58:03

    “ඇයි 12 ට කන්නා” (කොච්චර කෑවත් හරියට දවල් 12 ට කන්න ‍යන්න දඟලන නිසා)

    Reply

  4. අසුරයා
    Jul 26, 2010 @ 16:02:43

    මම මේකෙ ගොඩක්ම ආස නම බෙලෙක්ස් කියන එක.

    Reply

  5. dimuthu
    Oct 04, 2010 @ 09:00:50

    dindiyaaaaaaaaaa

    Reply

Leave a Reply

