කාන්තාවන් පිළිබද ආකල්ප

මානවක බාලදක්‍ෂ ලොග් පොත්වල අපි බලන්න ආසම ටික තමා කාන්තාවන් පිලිබද ආකල්ප. ශෝක් ශෝක් පින්තූර අලවලා අම්බානෙකට කෙල්ලොන්ටයි බැනලා තියෙන ඒවා අපිට හෙන ආතල් එකක් දුන්නා. අපිව කෙල්ලො දිහා හොද විදිහට බලන්න පුරුදු කරන්න තමා ඒ සැසිය තියෙන්නෙ. ඒත් හුගක් කට්ටිය තමන්ගෙ හිතේ කෙල්ලො ගැන තියෙන තරහ පිට කරලා දානවා.

කාන්තාවක් පාරෙදි හම්බවුනොත් කාණුවක බැහැලා හරි පාරෙ ඉඩ දෙන තරමට ගරු කරන්න, තමන්ට කාන්තාවක් නඩත්තු කිරීමට හැකියාව තිබේ නම් පමනක් කාන්තාවක් සමග ආදර සම්බන්දතාවයක් පවත්වන්න…. වගේ ගොඩක් දේවල් බාලදකෂ විද්‍යාව පොතේ තිබුනා. එවා තියෙද්දි අපෙ අයියලා ලියලා තිබ්බෙ වෙන මගුල්.  නරකමත් නෑ ඉතින්. නිල ඇදුම් ඇන්ද වෙලාවට නම් මම කෙල්ලො එක්ක නිල දේවල් විතරයි තමා කතා කරන්නෙ. මම හිතන්නෙ ඒක අපෙ ජනාධිපති බාලදක්‍ෂයන්ගෙ සම්ප්‍රදාය. සමහර විට එහෙම නොවෙන්නත් ඇති. කොහොම හරි කාටවත් පැණි හලලා නෝන්ඩි වෙලා නෑ.

කෙල්ලො කියන්නෙ මෝඩ ජාතියක් නම් නෙමේ. මට වඩා ඉගෙන ගත්ත වැඩ පෙන්නන කෙල්ලො මට ඕන තරම් හම්බවෙලා තියෙනවා. අපිට වඩා සමහර වැඩ පිලිවෙලට කරන්න පුළුවන්. කෙල්ලෙක් වුනාම කොල්ලොන්ට වඩා පොඩි සංවර ගතියක් තියෙන්න ඕනෙ. ඒ කියන්නෙ කා එක්කවත් කතා කර‍න්නෙ නැතුව ඉන්න එක නෙමේ. ඕනෙම දෙයක් සීමා සහිතව තියාගෙන කරනව නම් කිසි අවුලක් නෑ. මල සමයන් එවුන්ට මම කොහොමත් කැමති නෑ. ඒක කොල්ලොන්ටත් එහෙමම තමා. මොනව වුනත් අපේ කියලා දෙයක් යන්තන්වත් තාම තියෙනවා. ඉදිරියෙදි එහෙම තියෙන එකක් නෑ. ඕනෙම එකක ලස්සන බලන්න අපිට සෞඛ්‍ය කරපු මිස් කියලා දුන්නා. එදා ඉදන් මම ලස්සන කෙල්ලො දිහා බලාගෙන ඉදලා තියෙනවා. එගොල්ලො හිනා වෙන විදිහ, කතා කරන විදිහ, යන එන විදිහ වගේ ලස්සනට, ගතිගුන වලට අමතරව හැසීරීම් කියලා එකකුත් මම කෙල්ලොන්ගෙ බලලා තියෙනවා. එහෙම බලලා තියෙන්නෙ එගොල්ලන්ව ලබා ගන්න නෙමේ. නිකන් ගහක් මලක් දිහා බලනවට වගේ ඔහේ බලන් ඉන්නවා. හැබැයි විකාර විදිහට ඇදන් ඉන්න කෙල්ලො දිහා බැලුවමනම් එන්නෙ වෙන හැගීමක්. සමහර කට්ටිය ගැන නම් එහෙම හිතෙන්නෙත් නෑ. අප්පිරියාවක් හිතෙනවා.

කෙල්ලෙක් බැන්දයින් පස්සෙ වෙනස් වෙනව කියල තමා ඔක්කොම කට්ටිය කියන්නෙ. මම නම් එහෙම හිතන්නෙ නෑ. මගෙ සමහර යාළුවො දෙතුන් දෙනෙක් කියලා තියනවා ගෑණු ගති කියන්නෙ පිරිමින්ට වඩා හොද ගතියක්ලු. එක අතකට ඇත්ත. අපෙ අම්මා කොච්චර මහන්සි වෙනවද කියලා මතක් වෙන කොට ඒක තේරෙනවා. ගෑණු ගැන හොද කියනවම නෙමේ. ගෑණුන්ගෙ ලග තියනවයි කියන සමහර වැරදි අපි ගාවත් තියෙනවා. කාන්තාවන්ටම ආවේනික පිරිමින්ට එපා කරන ගති ගුණත් තියෙනවා. කනුකුණු ගාන එක එහෙම එකක්. ලංකාවෙ හැම කෙල්ලෙක්ම හෙලේ මනාලියක් වෙනවනම් මම කැමතියි. එහෙම කෙනෙක් තමා කවද හරි මගේ කුමාරි වෙන්නෙ.

2 Comments (+add yours?)

  1. janitha
    Nov 29, 2010 @ 06:50:16

    tell more abut girls in ur mind,,,,,,,,,,,,🙂🙂

    Reply

  2. podi akka
    Jun 15, 2013 @ 20:34:40

    hele manaliyak ikmanatama hamba wela oyage kumari wenna magen suba patum……..

    Reply

Leave a Reply

